piątek, 17 sierpnia 2018

AA Bubble Maska - maska bąbelkowa - oczyszczanie i energia

Witajcie po dłuższej przerwie. :)
Miałam mały przestoj na blogu, który był spowodowany faktem, że mój laptop postanowił się nie włączać. Niestety nie miałam możliwości napisać posta na innym komputerze, gdyż nawet nie posiadałam zdjęć na pendrive.. ale przejdźmy do rzeczy. :)

Będąc w Rossmannie zobaczyłam nowość marki AA, czyli maseczkę, która ma w sobie aktywny tlen, dzięki ktoremu wytwarza bąbelki. :)



Zakupiłam ją, byłam ciekawa, czy te maseczka naprawdę tak dobrze oczyszcza. :)

Kupując jedno opakowanie maseczki, która kosztuje ok. 8 zł dostajemy ilość produktu, która wystarczy nam na aż 2 aplikacje. Bardzo fajnym sposobem, jest podzielenie jej w 2 oddzielne saszetki, dzięki czemu maseczka nie wyschnie i nie straci swoich właściwości.



Maseczkę aplikujemy na zwilżoną twarz i czekamy 3-5 minut.

Bezpośrednio zaraz po nałożeniu maseczka szybko zaczyna bąbelkować. Czujemy delikatne łaskotanie. Jednak według mnie, nie każdy będzie mógł to znieść. ;p



Trzymałam maseczkę przez 5 minut. Następnie należy maseczkę wmasować i trzymać 2-3 minuty w zależności jaki efekt i jak bardzo wrażliwą skórę mamy. Maseczka dalej tworzy bąbelki, aczkolwiek są one już delikatniejsze.



Po upływie 3 minut maseczka już straciła swoje właściwości bąbelkowania.



Na koniec starałam maseczke z twarzy zwilżonym ręcznikiem.

Testowałam tą maseczkę przez najdłużej zalecany czas, aby sprawdzić czy może podrażnić moją skórę, która rzadko kiedy się podraznia. Mogę od razu powiedzieć, że osoby, które maja wrażliwą cerę według mnie muszą bardzo uważać. Mnie zaczęła skóra delikatne szczypać, minęło to po ok. 4 minutach.

Oczyszczanie twarzy jest jak najbardziej. Według mnie jest to bardzo dobra maseczka w porównaniu do niskiej ceny.

Kupując otrzymujemy 8g. maseczki, czyli 2x4g. maseczki na jedną aplikacje.

Maseczka ma delikatny, przyjemny zapach, który nie będzie przeszkadzał osobom, które nie lubią perfumowanych produktów.


Marka AA posiada jeszcze 3 rodzaje maseczki z serii bąbelkującej, które na dniach chcę również dla was przetestować.

Lubicie stosować maseczki oczyszczające ? Może macie jakieś swoje ulubione ?

*Nie zwracajcie uwagi na moje włosy, testując maseczkę miałam na włosach rozjaśniacz*

INSTAGRAM

3 komentarze:

  1. Bardzo lubie maseczki tego typu :) ogólnie lubie maski oczyszczające. Ja polecam Ci maseczki babuszki agafi są bardzo fajne i przyjemnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze maseczek bąbelkowych. Musze koniecznie wypróbować choć efekt szczypanie twarzy jest niepokojący.

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę ja przetestować ☺

    OdpowiedzUsuń

AA Bubble Maska - maska bąbelkowa - oczyszczanie i energia

Witajcie po dłuższej przerwie. :) Miałam mały przestoj na blogu, który był spowodowany faktem, że mój laptop postanowił się nie włączać. N...